Regulamin Sklepu Internetowego www.aldekorr.com.pl

  I. INFORMACJA O FIRMIE

Właścicielem oraz administratorem sklepu internetowego działającego pod adresem www.aldekorr.com.pl jest firma AlDekorr Aleksandra Biedermann z siedzibą przy ul.Hetmańskiej 29/3b, 60-251 w Poznaniu, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, NIP: 7791505615, REGON: 527021250 (dalej: „Sprzedawca”).

 II. DEFINICJE

  1. Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny dla dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, ustalany w Sklepie Internetowym samodzielnie przez Klienta lub na zlecenie Klienta;
  2. Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument, która posiada zdolność do czynności prawnych lub ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta lub zamierza korzystać ze Sklepu Internetowego;
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą, w tym ze Sprzedawcą, czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  4. Konto – Usługa Elektroniczna będąca częścią Sklepu Internetowego, oznaczony indywidualną nazwą (Loginem) i Hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności/usług. Klient uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i Hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w Sklepie Internetowym. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki Produktów, śledzenie statusu Zamówienia, dostęp do historii Zamówień oraz innych usług udostępnianych przez Sprzedawcę;
  5. Koszyk – usługa udostępniana Klientom w ramach Sklepu Internetowego, pozwalająca Klientowi na złożenie Zamówienia, wyświetlania podsumowania ceny łącznie z kosztami dostawy, która gromadzi składane przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży, tj. w ramach jednego Zamówienia można złożyć więcej niż jedną ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży;
  6. Login – ciąg znaków alfanumerycznych (e-mail), ustalany w Sklepie Internetowym samodzielnie przez Klienta lub na zlecenie Klienta podczas procesu Rejestracji, konieczny do uzyskania dostępu do Konta;
  7. Produkt – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie Internetowym będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży zawieranej między Klientem a Sprzedawcą, za zapłatą ceny;
  8. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego wraz ze wszystkimi dołączonymi do niego załącznikami;
  9. Rejestracja – jednorazowa czynność dokonana samodzielnie przez Klienta lub na zlecenie Klienta, polegająca na założeniu Konta z wykorzystaniem narzędzi udostępnionych w Sklepie Internetowym;
  10. Sklep Internetowy – ogół funkcjonalności udostępnianych przez Sprzedawcę w domenie www.aldekorr.com.pl.
  11. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktu za zapłatą ceny powiększonej o ew. opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki określa w szczególności niniejszy Regulamin. Umowa Sprzedaży jest zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, po akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa Sprzedaży określa w szczególności Produkt, jego główne cechy, cenę, koszty wysyłki oraz inne istotne warunki. Każdy Produkt jest przedmiotem odrębnej Umowy Sprzedaży;
  12. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, określające rodzaj, liczbę Produktu oraz inne treści przewidziane prawem.

 III. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego przez Klientów. Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, w którym umożliwia Klientom:
  • uzyskanie informacji o Produktach dostępnych w Sklepie Internetowym,
  • tworzenie Konta,
  • składanie Zamówień (ofert zakupu) Produktów dostępnych w Sklepie Internetowym i zawieranie umów sprzedaży na odległość.
  1. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta lub w celu złożenia przez Klienta Zamówienia.
  2. Wszelkie informacje dotyczące Produktów prezentowane w Sklepie Internetowym oraz w katalogach, folderach, broszurach, innych materiałach promocyjnych i reklamowych stanowią zaproszenie do zawarcia umowy kierowane przez Sprzedawcę do Klientów, a nie ofertę w rozumieniu przepisów prawa.
  3. Sklep Internetowy dba o prawa Konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 ze zm.). Postanowienia Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku ewentualnej niezamierzonej niezgodności postanowień Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i Sprzedawca je stosuje.
  4. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem e-mail: biuro@aldekorr.com.pl oraz numerem telefonu: +48 570 441 448

 IV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe Klientów sklepu www.aldekorr.com.pl są przetwarzane przez AlDekorr Aleksandra Biedermann z siedzibą w Poznaniu, będącego administratorem danych osobowych.
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania może uniemożliwić ALDEKORR prawidłową realizację umowy lub usługi.
  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia.
  4. Szczegółowe postanowienia dotyczące danych osobowych Klientów znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://aldekorr.com.pl/polityka-prywatnosci/

 V. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Sklep Internetowy przyjmuje Zamówienia:
  • przez stronę www.aldekorr.com.pl
  • telefonicznie, pod numerem: +48 570 441 448 
  • mailowo, pod adresem e-mail:biuro@aldekorr.com.pl i realizuje je w kolejności składania.
  1. Złożenie Zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem przez Sprzedawcę. Za moment przyjęcia Zamówienia uważa się przekazanie zamawiającemu informacji o przyjęciu Zamówienia do realizacji.
  2. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia.
  3. Poprzez złożenie zamówienia Klient wyraża zgodę na przesłanie faktury drogą elektroniczną.
  4. W celu złożenia zamówienia przez stronę www.aldekorr.com.pl, Klient kolejno:
  • dodaje wybrane Produkty do Koszyka;
  • przechodzi do formularza zamówienia – Klient posiadający Konto potwierdza aktualność danych znajdujących się w formularzu, koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży. W formularzu niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkty, ich ilość, w razie takiej możliwości rodzaj, kolor i rozmiar Produktu, miejsce i sposób dostawy, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również numeru NIP;
  • Klient wybiera jeden z dostępnych sposobów dostawy oraz sposobów zapłaty;
  • Klient przesyła Sprzedawcy Zamówienie. W przypadku Klienta, który nie posiada Konta lub nie akceptował wcześniej Regulaminu, wymagana jest akceptacja Regulaminu;
  • w zależności od wybranego sposobu zapłaty, Klient może zostać przekierowany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, w celu dokonania płatności.
  1. W odpowiedzi na złożone Zamówienie, Sprzedawca niezwłocznie wysyła do Klienta automatyczną wiadomość z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i rozpoczęcia jego weryfikacji na podany w tym celu przez Klienta adres e-mail.
  2. Po zweryfikowaniu Zamówienia, Sprzedawca wysyła do Klienta na podany adres e-mail i bez nieuzasadnionego opóźnienia wiadomość, w której potwierdza przyjęcie jednej lub kilku ofert na Produkty złożonych w ramach Zamówienia albo z informacją o nie przyjęciu wszystkich ofert na Produkty złożonych w ramach Zamówienia, w szczególności z uwagi na brak płatności albo z innych przyczyn uniemożliwiających realizację Zamówienia.
  3. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości zawierającej potwierdzenie przyjęcia jednej lub kilku ofert na Produkty złożonych w ramach Zamówienia.
  4. W przypadku braku możliwości przyjęcia jednej lub kilku ofert złożonych w ramach Zamówienia, Umowa Sprzedaży w zakresie wskazanych przez Sprzedawcę Produktów nie zostaje zawarta, a Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim Umowa Sprzedaży nie została zawarta. 
  5. Niezależnie, Sprzedawca może informować Klienta o statusie Zamówienia, w szczególności wysyłając wiadomości na podany przez Klienta adres e-mail, SMS lub kontaktując się telefonicznie.
  6. Klient nieposiadający statusu konsumenta (przedsiębiorca) będący osobą fizyczną, który zawiera Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ma obowiązek poinformować Sprzedawcę w trakcie jej zawierania, że Umowa Sprzedaży nie posiada dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W przypadku nieudzielenia takiej informacji w trakcie zawierania Umowy Sprzedaży, uznaje się, że Umowa Sprzedaży zawierana przez osobę fizyczną ma bezpośredni związek z jej działalnością gospodarczą i posiada dla tej osoby charakter zawodowy.

 VI. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY

  1. Dostawa Produktów jest możliwa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Sprzedawca umożliwia dostawę wybranych produktów również do wybranych krajów poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, po uprzednim wyrażeniu takiej chęci.
  2. Produkty zamówione w Sklepie Internetowym są dostarczane za pośrednictwem zewnętrznego przewoźnika.
  3. Dostępne sposoby dostawy mogą zależeć od wybranego przez Klienta Produktu lub sposobu płatności.
  4. W ramach dostawy Produktów za pomocą standardowej przesyłki kurierskiej dostawa towarów odbywa się w terminach wskazanych przez danego przewoźnika w jego regulaminach. Klient nie ma możliwości zdecydowania o dniu lub godzinie dostawy. Sprzedawca zachęca Klienta do kontaktowania się bezpośrednio z przewoźnikiem realizującym dostawę w celu ustalenia możliwości uzgodnienia szczegółów dostawy.
  5. Możliwe jest ustalenie innego sposobu dostawy, niż standardowa przesyłka kurierska proponowana przez Sprzedawcę. Cena i szczegóły takiej dostawy (np. dzień lub godzina dostawy, dostawa w soboty) są przedmiotem indywidualnych ustaleń pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
  6. W przypadku przesyłek, których waga przekracza 30 kg, przewoźnik nie ma obowiązku dostarczenia przesyłki pod drzwi Klienta.
  7. Sprzedawca umożliwia Klientowi odbiór osobisty Produktów w siedzibie Sprzedawcy lub pod ustalonym ze Sprzedawcą adresem.
  8. Dostawa Produktów jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszt dostawy jest zależny od wybranego przewoźnika, a także różni się w zależności od ilości, wagi i gabarytów Produktu. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów dostawy znajdują się w zakładce „Dostawa”.
  9. Termin dostawy do Klienta wynosi do 30 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia i składa się na niego czas przygotowania zamówionych Produktów do wysyłki (kompletowanie i pakowanie zamówienia, przetwarzanie płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży) oraz czas ich doręczenia przez przewoźnika. Przybliżony czas dostawy poszczególnych Produktów jest każdorazowo wskazywany w opisie Produktu znajdującym się w Sklepie Internetowym.
  10. Po odebraniu przesyłki Klient powinien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń albo ubytków, Klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkodowego w obecności kuriera oraz wykonanie zdjęć stwierdzonych uszkodzeń.
  11. Klient ponosi odpowiedzialność za Produkty po odebraniu przesyłki. W przypadku dostarczenia Produktów uszkodzonych lub niezgodnych z zamówieniem, Klient powinien poinformować o tym Sprzedawcę i wydać mu takie Produkty.
  12. Wraz z zamówionymi Produktami wydawany jest dokument gwarancyjny producenta, jeśli producent udzielił gwarancji na dany Produkt.

 VII. CENA ORAZ PŁATNOŚCI

  1. Wszystkie ceny podawane w Sklepie Internetowym są wyrażone w złotych polskich (PLN).
  2. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Produktu, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca wskazuje najniższą ostatnią cenę Produktu dostępnego w Sklepie Internetowym w ciągu ostatnich 30 dni przed zastosowaniem obniżki ceny.
  3. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje cenę, koszty przesyłki oraz ew. inne koszty wybranych przez Klienta fakultatywnych płatnych usług. Sprzedawca może określić próg minimalnej wartości Zamówienia, dla której przesyłka Produktów jest darmowa. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  4. Płatność za zamówione Produkty może być dokonana przez Klienta przed wydaniem towaru Klientowi przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, w tym wykorzystując szybkie Przelewy24 (bezpieczeństwo płatności online zapewnia Przelewy24 – www.przelewy24.pl), albo gotówką w przypadku odbioru osobistego w siedzibie Sprzedawcy, albo w momencie odbioru towaru gotówką do rąk przewoźnika (za pobraniem).
  5. W przypadku wybrania sposobu płatności przed wydaniem towaru, Klient powinien dokonać płatności niezwłocznie. Zamówienia nieopłacone w przeciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia są anulowane.
  6. W przypadku wybrania sposobu płatności: za pobraniem, Klient powinien dokonać płatności przy odbiorze.
  7. W przypadku odbioru osobistego, Klient może dokonać płatności gotówką przy odbiorze. W takim przypadku nie ma możliwości zapłaty kartą płatniczą.
  8. Faktura VAT jest wystawiana w formie elektronicznej i przesyłana pod adres e-mail przypisany do Konta Klienta albo podany przez zamawiającego w trakcie składania zamówienia. Faktury VAT są wystawiane w dacie przygotowania towaru do wysyłki, według kolejności przyjętych do realizacji zamówień. Sprzedawca ma prawo do wystawienia więcej niż jednej faktury do każdego zamówienia.
  9. Sprzedawca wskazuje, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, do wystawienia faktury VAT konieczne jest wskazanie żądania wystawienia faktury VAT i pełnych danych przedsiębiorcy w momencie składania zamówienia.

 VIII. POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU NIEODEBRANIA PRZESYŁEK

  1. W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki opłaconej przed wydaniem towaru, po bezskutecznej próbie doręczenia zgodnie z regulaminem właściwego przewoźnika, Sprzedawca skieruje do Klienta zapytanie co do jego decyzji w sprawie ponowienia próby doręczenia bądź rezygnacji z zamówienia. Nieudzielenie odpowiedzi przez klienta w terminie 14 dni, będzie rozumiane jako decyzja o rezygnacji z zamówienia.
  2. W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki z płatnością za pobraniem, po bezskutecznej próbie doręczenia zgodnie z regulaminem właściwego przewoźnika, Sprzedawca wezwie Klienta do odbioru zamówienia i zapłaty ceny, w terminie 14 dni. Po bezskutecznym upływie wskazanego terminu, Sprzedawca będzie uprawniony do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 60 dni (umowne prawo odstąpienia).
  3. Do dokonania powyższych czynności, wystarczające jest skierowanie przez Sprzedawcę wiadomości e-mail pod adres Klienta przypisany do zamówienia.
  4. Sprzedawca jest uprawiony do dochodzenia od Klienta kosztów, które poniósł w związku z nieodebraniem zamówionych Przedmiotów.

 IX. ZWROT TOWARU PRZEZ KLIENTÓW BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

Wkrótce

 X. ZWROT TOWARU PRZEZ KLIENTÓW NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

Wkrótce

 XI. REKLAMACJE – POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KONSUMENTÓW

Wkrótce

 XII. REKLAMACJE – POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

Wkrótce

GWARANCJA

  1. Sprzedawca udziela gwarancji na Produkty, jeśli zostało to wyraźnie przez niego wskazane.
  2. Gwarancja udzielona na Produkty sprzedane Konsumentowi nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Klienta wynikających z Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 ze zm.).
  3. Produkty posiadające gwarancję producenta nie podlegają gwarancji Sprzedawcy. Gwarancja producenta dla przedsiębiorców ograniczona jest do okresu podanego w gwarancji producenta, z zastrzeżeniem, że może ona być całkowicie wyłączona wobec towarów przeznaczonych do użytku konsumenckiego.
  4. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Polski.
  5. Obowiązkiem gwaranta jest naprawienie wadliwej rzeczy, a w zależności od jego decyzji wymiana Produktu lub zwrot ceny.
  6. Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej gwarancji wygasają automatycznie: po upływie okresu gwarancji; w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż Sprzedawca; w przypadku eksploatacji lub montażu towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz zaleceniami Sprzedawcy i producenta; w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze zaleceniami Sprzedawcy i producenta; w przypadku gdy uszkodzenia lub wady Produktów powstały na skutek jakiegokolwiek urazu mechanicznego.
  7. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, że naruszono warunki gwarancji, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta i zwróci mu Produkty na koszt i ryzyko Klienta, a Klient będzie zobowiązany do pokrycia kosztów poniesionych przez Sprzedawcę.

 

 XV. POZASĄDOWE METODY DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Sprzedawca informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur regulowane są przez odrębne przepisy (np. ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, Dz.U.2001.4.25 ze zm.).
  2. Sprzedawca nie zgadza się na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich, przez podmiot uprawniony w rozumieniu art. 31 ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r. poz. 1823 ze zm.).
  3. W przypadku sporu konsumenckiego Sprzedawca wskazuje na możliwość skontaktowania się z najbliższym rzecznikiem praw konsumenckich, Państwowym Inspektoratem Inspekcji Handlowej lub sądem powszechnym.

 XVI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Klient jest zobowiązany do podawania wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych Klienta oraz ich niezwłocznego aktualizowania.
  2. Korzystanie ze sklepu internetowego Sprzedawcy możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: (1) komputer lub inne urządzenie końcowe z dostępem do sieci internetowej, wyposażone w przeglądarkę internetową wraz z dostępem do poczty elektronicznej, (2) przeglądarka internetowa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera, w wersji aktualnej w momencie korzystania ze Sklepu Internetowego albo w wersji nie starszej, niż trzy wersje wstecz, (3) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi JavaScript, (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768 pikseli, (5) poprawnie zainstalowany i skonfigurowany certyfikat SSL dla Sklepu Internetowego.
  3. Reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego można składać w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@aldekorr.com.pl.
  4. Wyłączne prawa do treści udostępnianych w ramach Sklepu Internetowego przez Sprzedawcę lub jego kontrahentów, w szczególności prawa autorskie, nazwa Sklepu Internetowego (znak towarowy), wchodzące w jego skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł odpowiednie umowy. Klient jest uprawniony do korzystania z ww. treści, nieodpłatnie, a także do korzystania z treści zamieszczanych zgodnie z przepisami prawa i już rozpowszechnionych przez innych Klientów w ramach Sklepu Internetowego, jednak wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu prawidłowego korzystania ze Sklepu Internetowego, na terenie całego świata. Wykorzystywanie w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody, udzielonej przez uprawniony do tego podmiot, na piśmie, pod rygorem nieważności.
  5. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002.144.1204 ze zm.) Sprzedawca informuje, że umieszczanie przez Klienta jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre obyczaje na stronach internetowych Sprzedawcy jest zakazane.
  6. Sprzedawca zapewnia środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych funkcjonalności lub usług. Korzystanie z usług elektronicznych wiąże się z typowymi zagrożeniami dotyczącymi przekazywania danych przez Internet, takimi jak ich rozpowszechnienie, utrata lub uzyskiwanie do nich dostępu przez osoby nieuprawnione.
  7. Przy zawieraniu Umów Sprzedaży z Klientami niebędącymi Konsumentami nie stosuje się warunków umów lub wzorców przedstawianych przez Klientów.
  8. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem nieposiadającym statusu Konsumenta bądź niebędącym osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  9. O każdej zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi Klientów posiadających Konta drogą mailową, z prawem do wypowiedzenia wynoszącym 14 dni. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia. W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  10. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.03.2025 r.